Bikini Boot Camp by Blogilates

Komentarze (5) | 5 cze 2012
Witam
jak pisałam wcześniej że w internecie głównie na blogach tumblr jest cała masa animowanych gifów pokazujących jak wykonać dane ćwiczenie. Są dużo lepsze od samych obrazków z niejasnymi opisami bądź filmikami które trzeba oglądać po parę razy. 



Zawsze zapisywałam sobie strony z nimi by móc do nich wrócić - okazało się to mało praktyczne bo po miesiącu od dodania taka notka była już "zakopana" w archiwum.


Korzystając z tego że mam mało czasu na jakikolwiek sensowny artykuł postanowiłam pozbierać takie gify w jedno miejsce abym mogła do nich w każdej chwili wrócić.  Po prawej  stronie bloga zrobiłam kategorię "Fit Gify" w której będę umieszczać notki  tymi animowanymi obrazkami. 

Dzisiaj pokażę bardzo popularny Bikini Boot Camp pochodzący z bloga Blogilates




 

 

 


W tych ćwiczeniach pracuje głównie brzuch ale wzmacniamy również ramiona uda i pośladki. 


Flim:



Ćwiczenia są wykonywane przez Cassey z bloga blogilates. Cassey stworzyła zajęcia POP pilates.


Zobacz również:


Pozdrawiam