ShinyBox, GlossyBox, KissBox ktoś próbował?

Komentarze (37) | 6 cze 2012
Witam
Od jakiegoś czasu w Polsce mamy możliwość zamówienia sobie pudełka w którym znajdują się pięknie zapakowane miniatury luksusowych kosmetyków


Na blogach kosmetycznych często można było zobaczyć recenzję GlossyBoxa lub KissBoxa. Produkty raczej nie odbiegały jakością od tych w zagranicznych boxach. 



źródło www.schoeee.blogspot.com

źródło: agowepetitki.blogspot.com

Z początkiem roku na forach głośno się zrobiło o ShinyBox który miał działać na podobnej zasadzie. Później jakaś afera - dziewczyny które nie uzbierały odpowiedniej liczby gwiazdek bały się że pudełka będą  wysyłane bez ich zgody. Założyłam konto w lutym zaprosiłam parę koleżanek i o tym zapomniałam, bo pudełka mieli zacząć wysyłać w momencie zarejestrowania się 100 tys osób.  


Gdy już większość przestały wierzyć że zobaczą kiedykolwiek ShinyBox-a okazało się że uzbierało się 100 000 zarejestrowanych i wysyłka ruszy w czerwcu. Zalogowałam się poleciłam jeszcze paru koleżanką wypełniłam ankietę i uzyskałam odpowiednią liczbę gwiazdek. 
Później jednym kliknięciem zamówiłam sobie pudełeczko które ma być wysłane 11.06 ( nic nie będzie wysyłane bez waszej zgody)

Co trzeba zrobić aby dostać pudełko za darmo? 

Uzbierać 100 Shiny Stars czyli:
Wypełnić ankietę - 20 gwiazdek
Zaprosic - 16 koleżanek które się zarejestrują (16  x 5 = 80 gwiazdek )
Dużo/mało? myślę że nie było to trudne prawie wszystkich zaprosiłam przez Facebooka. 


Na stronie głównej podają że współpracują m.in z Pradą, Diorem, Guerlain czy Bvlgari
Pojawiła się też informacja że w pierwsze pudełko będzie wyjątkowe bo znajdzie się w nim pełnowymiarowy produkt. <3



Tak więc polecam wszystkim Shiny Box 
mój link:


Na zamówienie pierwszego pudełka (chyba) macie czas do niedzieli 10.06 :)


***
Gdy otrzymam przesyłkę na pewno ją pokażę :) Uwielbiam dostawać takie paczuszki. Wczoraj w domu czekała na mnie tajemnicza przesyłka. Okazało się że to pachnące próbki Johnson's Baby które zamówiłam przez ten Formularz. wypełniłam go 22 maja doszły wczoraj. 




Mam pytanie?
Czy ktoś wie jak w praktyce wygląda zamawianie GlossyBoxa i KissBoxa?

Pozdrawiam